pc-Helpdesk-vervangt-CFNL
welkom dit forum
we geven advies over w 7 en w 10
virussen en spyware verwijderen
en trage pc's weer wat sneller aken

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

pc-Helpdesk-vervangt-CFNL
welkom dit forum
we geven advies over w 7 en w 10
virussen en spyware verwijderen
en trage pc's weer wat sneller aken
pc-Helpdesk-vervangt-CFNL
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pc helpdesk pc laptop en aan verwante zakke


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

waar kwamen de mailtjes weg? Is dat soms die MALWARE ????

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Herma1950



Hallo Dirk,

Wat er gaande is weet ik niet, maar weet dat ik een Malware Any Desk.Exe heb, hij staat op de c:users\downloads\any
Dat weet ik weer van de scan die ik vanmiddag gedaan heb, en ik heb hem dus volgens mij schoon, maar aan de andere kant geloof ik het toch niet! Ik weet niet meer hoe ik wat naar jouw sturen kan, ja zeg het maar, Herma heeft een achteruitgang gehad, en weet heel veel niet meer! Maar ik heb tijdens de mailtjes aan de rechterkant reklame's staan, die ik niet 1,2,3 weghalen kan, wat het is van ALi, zo heet die site , maar ik heb nu wel 7 erop staan, maar kan niet via deze 7 meteen een mail maken , moet eerst in de map zoeken naar het adres en dan kan ik dat kopieeren en sturen, anders lukt het me niet meer, heb er wel Microsoft Word en Microsoft Outlook erop staan, maar doe daar niets mee, ik heb zelf het vermoeden dat ik daar ergens fout mee zit ! Maar ja, ben allang blij dat de pc het weer aardig doet, ben alleen niet blij met hetgene wat er gisteren ineens gebeurde, die mailtjes allemaal achter elkaar, ben gewoon nerveus dat de mensen nog boos op mij zijn terwijl ik dit niet gedaan heb! Ja, de 1e heb ik wel doorgestuurd, maar toen opgehouden want ik wilde met de tablet verder op de stoel, daar zit ik beter zonder corset! Maar ja, we zullen zien wie me niet meer moeten en wie wel! Lieverd dank je voor alles, en ik hoop dat ik toch weer erbij hoor zoals altijd geweest is! Lieve groet van Herma

Admin

Admin
Admin

herma de anydesk ik een legaal en goed programma
en wat de mail aan gaat
ik kan je daar mee helpen
maar 1 ding kan ik niet dat is je van de angsten afhelpen

je neemt maar contact op via de foon
dan spreken we wel wat af

en wie boos op je wordt moet je gewoon verwijderen
ps strerkte je vertelde net ja theo naar ziekenhuis was

https://vervanging-van-cfnl.actieforum.com

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum